قدردانی از تلاش امدادگران گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های عملیاتی این شرکت که می‌تواند در ارائه خدمات مطلوب‌تر به ذی‌نفعان کمک کند، بخش امداد گاز است که به مثابه ویترین صنعت گاز عمل می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز (یکشنبه، هشتم مهر)، در صدونودوچهارمین روز سال ۱۴۰۳، به پاس قدردانی از زحمات همه امدادگران گاز کشور و در بررسی میدانی عملکرد همکاران این بخش، ضمن عرض خدا قوت به آنها، بیان کرد: عملکرد این بخش با بیشترین ارتباط با مشترکان و ذی‌نفعان، همیشه زیر ذره‌بین قرار دارد؛ زیرا هرکدام از امدادگران نماینده شرکت ملی گاز ایران در جامعه هستند؛ از این رو باید در ارائه خدمات با کیفیت و دقت بالا از همه ظرفیت‌های لازم استفاده کرد.

وی ادامه داد: شرایط باید برای همکاران ما در واحد امداد به گونه‌ای مهیا باشد که بتوانند سریع‌تر خود را به محل مربوطه برسانند و در این زمینه انجام رزمایش‌های مستمر با سناریوهای مختلف باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر نفت ضمن خداقوت به همه کارکنان امداد گاز در سراسر کشور، بر آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری به‌ویژه متناسب با اولویت اعلام، بر سرعت عمل تأکید کرد.

براساس این گزارش، در بررسی انجام‌شده، عملکرد واحد امداد ارزیابی شد که توکلی عملکرد مربوطه را قابل بررسی و بر رسیدن به نقاط بهبود در این زمینه تأکید کرد.

کد خبر 646685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =