۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 646853
دانش‌آموزان تهرانی همیار گاز شدند

سرپرست شرکت گاز استان تهران از آغاز طرح همیار گاز در مدارس این استان خبر داد و بر اهمیت آموزش دانش‌آموزان در زمینه ایمنی و مصرف بهینه گاز تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا اعوانی گفت: طرح همیار گاز با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان درباره استفاده ایمن از گاز طبیعی، همچنین ترویج فرهنگ مصرف بهینه این انرژی ارزشمند در مدارس تهران اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، کارشناسان مجرب شرکت گاز با حضور در مدارس، به دانش‌آموزان آموزش‌های لازم در زمینه ایمنی استفاده از وسایل گازسوز، تشخیص نشتی گاز، نحوه برخورد با حوادث احتمالی و راهکارهای ساده و مؤثر برای کاهش مصرف گاز را ارائه خواهند داد.

سرپرست شرکت گاز استان تهران با اشاره به اهمیت نقش دانش‌آموزان در انتقال این آموزش‌ها به خانواده‌های خود، تصریح کرد: دانش‌آموزان به‌عنوان سفیران ایمنی، نقش مهم و اساسی در حفظ سرمایه‌های ملی و القای فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی، ایفا می‌کنند.

اعوانی ادامه داد: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت بسزایی دارد، آگاهی‌بخشی به مشترکان در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، همچنین کاهش صدمات و خطرات احتمالی ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی است و انتظار می‌رود با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس، شاهد کاهش حوادث باشیم.

 وی در پایان از همه مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان تهرانی دعوت کرد تا با همکاری شرکت گاز استان تهران، در اجرای موفق این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

کد خبر 646853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =