توزیع بیش از ۴۷۷ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از توزیع بیش از ۴۷۷ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در شش ماه نخست امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی در این‌باره افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در ۶ ماهه نخست امسال افزون‌بر تأمین سوخت نیروگاه گازی قاین و تأمین بخشی از نیاز دیگر مناطق، با بهره‌گیری از توان نفتکش‌های این منطقه، ۴۷۷ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی را در حوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه توزیع کرد.

وی با بیان اینکه ۴۳۲ میلیون لیتر انواع فرآورده از انبارهای نفت بندرعباس، رفسنجان و تربت حیدریه توسط ناوگان حمل و نقل این منطقه انتقال یافت، یادآور شد: مصرف بنزین در نیمه نخست امسال با ۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال از مرز ۲۰۹ میلیون لیتر گذشت، همچنین مصرف نفت‌گاز با سه درصد افزایش به حدود ۲۶۷ میلیون لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران عرصه سوخت‌رسانی از جمله پیمانکاران، رانندگان نفتکش، متصدیان و کارکنان مجاری عرضه سوخت و همکاران پرتلاش واحدهای ستادی و عملیاتی، شاهد توزیع پایدار سوخت در حوزه علمیاتی منطقه در جنوب خراسان رضوی بودیم.

بلندی بیان کرد: در ۶ ماه نخست امسال، با پایش مصرف‌کنندگان واقعی، توسعه گازرسانی و تبدیل سوخت مصرف‌کنندگان، کاهش ۵۰، ۱۹۱ و ۴۷ درصدی مصرف نفت سفید، نفت‌کوره و گاز مایع را شاهد بودیم و متأسفانه با کاهش ۹ درصدی مصرف سی‌ان‌جی نیز روبه‌رو بودیم که سهم عمده‌ای در افزایش مصرف بنزین داشته است.

وی گفت: با همین حجم مصرف سی‌ان‌جی نیز بیش از ۴۸ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه صرفه‌جویی شده است؛ از این رو از هموطنانی که خودروی دوگانه‌سوز دارند، تقاضا می‌شود به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و افزایش سبد سوخت، از سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت پاک و ارزان استفاده کنند و ضمن حفظ محیط‌زیست در کمک به اقتصاد خانواده و کشور در افزایش سهم آیندگان سهیم باشند.

کد خبر 647038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =