انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت بر اساس شایستگی و توانمندی بوده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت بر اساس شایستگی و توانمندی بوده و تا حد امکان از افراد متخصص و بومی نیز استفاده شده است.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبدالحسین همتی درباره عبور از فصل سرد سال با توجه‌ به ناترازی در حوزه انرژی، اظهار کرد: گروه مدیریتی تازه وزارت نفت، گروهی آشنا با حوزه انرژی و صنعت گاز است و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و ذخیره‌سازی مناسب سوخت و توجه به مقوله بهینه‌سازی مصرف، عبور با کمترین چالش از زمستان دور از دسترس نیست.

وی درباره استفاده از نیروهای بومی و متخصص در صنعت نفت توسط وزیر نفت دولت چهاردهم برای تحقق اهداف افزود: این مهم گامی مؤثر در اشتغال‌زایی و عدالت اجتماعی است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت تصریح کرد: انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت بر اساس شایستگی و توانمندی بوده و البته معتقدم این انتصاب‌ها قابل‌دفاع است و حتی‌الامکان از افراد متخصص و بومی استفاده شده است.

همتی درباره انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: صنعت گاز، صنعتی پیشرو و موتور محرک رشد اقتصادی کشور است، از این‌ رو در انتصاب اشخاص برای این شرکت باید مواردی همچون اشراف مدیریتی و فنی را در نظر گرفت تا افراد متخصص وارد این صنعت مهم کشور شوند.

کد خبر 647598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =