ضرورت استفاده از فناوری‌های نو برای تولید کود اوره

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر ضرورت استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نو برای تولید کود اوره مورد نیاز صنعت کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده روز یکشنبه (۲۹ مهر) در نشست تخصصی کودهای اوره پوشش‌دار آهسته رهش، بر ضرورت استفاده از روش‌ها و فناوری‌های نو برای تولید کود اوره مورد نیاز صنعت کشاورزی تأکید کرد و گفت: تأمین پایدار کود اوره مورد نیاز کشور در اولویت قرار دارد و اوره مازاد بر نیاز داخل، صادر می‌شود.

وی با اشاره به مدیریت عرضه و تقاضای کود مورد نیاز کشور با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی بیان کرد: تولید اوره از سوی مجتمع‌های پتروشیمی کشور در وضع مطلوبی قرار دارد و در زمینه تأمین نیاز داخل کمبودی نداریم و با توجه به سهمیه‌های اعلامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیاز کشاورزان در مناطق مختلف کشور در حال تأمین است.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر راهبرد تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: برای تولید انواع کودها موضوع اقتصادی بودن و قیمت‌گذاری اهمیت دارد و باید با همکاری همه ذی‌نفعان تصمیم‌گیری‌های راهبردی و کارشناسی مناسب اتخاذ شود.

نشست تخصصی کودهای اوره پوشش‌دار آهسته رهش از سوی کارگروه توسعه زنجیره ارزش پتروشیمی در بخش کشاورزی، مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی برگزار شد.

کد خبر 647713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =