لزوم هم‌افزایی کارکنان صنعت گاز و همه ارکان نظام برای حل مسئله ناترازی انرژی

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: مسائل و مشکلات این شرکت به‌تنهایی قابل حل نیست و لازم است یک هم‌افزایی میان کارکنان شرکت و همه ارکان نظام به این منظور شکل گیرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز (پنج‌شنبه، سوم آبان) در نشستی با مدیران صنعت گاز استان خراسان رضوی که با حضور مدیران عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز و مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، همچنین اعضای هیئت‌رئیسه این شرکت‌ها برگزار شد، اعلام کرد: هم‌افزایی کارکنان برای حل مشکلات و مسائل مربوط به ناترازی انرژی، تنها با همیاری و همکاری همه نهادهای مسئول به نتیجه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: لازم است که برنامه‌ریزی‌ها، بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت و برای اقدام باشد تا منتج به نتیجه شود.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، به مسئله حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد و گفت: قرار است به‌زودی، خبرهای خوبی در این زمینه منتشر شود.

توکلی به لزوم هوشمندسازی در استان‌ها با هماهنگی ستاد شرکت ملی گاز اشاره کرد و افزود: باید از جزیره‌ای بودن بپرهیزیم و همه موارد را با همکاری با یکدیگر و تعامل با ستاد به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: مقاوم‌سازی شبکه نیز از اهم مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، استان‌ها تلاش کنند بیش از آن که به مقاوم سازی ساختمان‌ها بپردازند، مقاوم‌سازی شبکه‌ها را در اولویت قرار دهند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، با قدردانب از همه دست‌اندرکاران این نشست، طرح همیار گاز را طرحی مفید و عملی خواند و گفت: هر پویشی که در هر استانی با موفقیت، عملی شود، ما آن را به بقیه استان ها نیز، تعمیم خواهیم داد.

در بخشی از این نشست نیز مدیران صنعت گاز استان به بیان نقطه‌نظرات خود دربارت موضوعات مختلف پرداختند.

کد خبر 647890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =