نوسازی مدرسه‌های عسلویه به همت شرکت پایانه‌های نفتی

شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌منظور ایفای مسئولیت‌ اجتماعی و با هدف بهبود زیرساخت‌های آموزشی، مدارس شهید بامری و شهید باهنر عسلویه را نوسازی و تجهیز کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، پروژه نوسازی و تجهیز مدرسه شهید بامری و شهید باهنر عسلویه با حضور غلامحسین گرامی، رئیس پایانه میعانات گازی پارس‌جنوبی و جمعی از مقام‌های محلی و مسئولان آموزشی به بهره‌برداری رسید.

گرامی در این آیین ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه گفت: دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های آینده کشور، شایسته بهره‌مندی از فضای آموزشی مطلوب هستند.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اجرای طرح‌های نوسازی و تجهیز، ازجمله رنگ‌آمیزی و بهسازی فضای آموزشی، درصدد است محیطی شاداب و استاندارد برای تحصیل این نسل آینده‌ساز فراهم آورد.

رئیس پایانه میعانات گازی پارس‌جنوبی تأکید کرد: شعار ما خدمت به مردم و حضور امروز ما در کنار شما نشان‌دهنده تعهد شرکت پایانه‌های نفتی ایران به این هدف است.

گرامی همچنین به جزئیات اقدام‌های انجام‌شده اشاره کرد و گفت: تقویت سیستم‌های خنک‌کننده، خرید و نصب زمین چمن مصنوعی به مساحت ۷۶۰ مترمربع، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و بهبود و تقویت سیستم روشنایی ازجمله اقدام‌های کلیدی در این مدرسه بوده که با حمایت مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، به سرانجام رسیده است.

کد خبر 647919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =