تخصیص منابع کافی به مسئله بهینه‌سازی مصرف انرژی ضروری است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص منابع کافی و لازم به مسئله بهینه‌سازی مصرف سوخت ضروری است، زیرا واردات بنزین آسیب‌های اقتصادی به همراه داشته و ارز بسیاری از کشور خارج می‌کند.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا به نشست روز یکشنبه (ششم آبان) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به‌منظور بررسی لایحه بودجه در بخش انرژی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع واردات فرآورده‌های نفتی و تولید نفت و گاز مسئله بسیار مهمی در لایحه بودجه است که باید آن را جدی گرفت.

وی افزود: بدون‌شک واردات بنزین آسیب‌های اقتصادی به همراه داشته و ارز بسیاری از کشور خارج می‌کند، از این رو باید برای این مسئله چاره‌ای اندیشید.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، نشست‌های دیگری در کمیسیون انرژی به‌منظور بررسی موضوعات حوزه نفت و گاز برگزار خواهیم کرد تا از طرف اعضای کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق مطرح و پیگیری شود.

سنگدوینی اظهار کرد: تخصیص منابع به مسئله بهینه‌سازی مصرف انرژی و تعیین نرخ سوخت معادن ازجمله مواردی است که باید در لایحه بودجه بیش از پیش به آن توجه شود.

کد خبر 648025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =