به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مجید بوجارزاده در نشست «تبیینی شیوهنامه مدیریت اطلاعرسانی در روابط عمومی» ضمن قدردانی از تلاش همکاران روابط عمومی شرکتهای تابع گفت: تلاشهای انجامشده برای رفع مسائل معیشتی و صنفی کارکنان عملیاتی از سوی روابط عمومیها تبیین شود.
وی با بیان اینکه وزارت نفت دولت چهاردهم در ۹۰ روز گذشته با تمام توان به تنظیم امور مرتبط با انرژی و رفع ناترازیها همت گماشته است، افزود: اطلاعرسانی دقیق، هوشمندانه، صادقانه و مستند یکی از الزامات روابط عمومی در مواقع بحران است که به جلب اعتماد عمومی و همراهی مردم منجر میشود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بر ضرورت برنامهریزی مدون و دقیق از سوی روابط عمومی برای رفع دغدغههای سازمان، ترغیب همکاران به تداوم فعالیتها و اقدامات اثربخش، ارتباط مناسب با محیط پیرامونی و جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه تأکید کرد.
بوجارزاده فعالیت صحیح روابط عمومیها و ایجاد تعاملات بهینه میان آنها را زمینهساز توسعه در همه ابعاد سازمان دانست و گفت: ارتباط تنگاتنگ شرکتهای تابع و اجرای نشستهای هماندیشی و تخصصی در قالب شورای روابط عمومیها، به تقویت این انسجام منجر میشود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، روابط عمومیها را بهمثابه بازوهای فکری مدیران در اجرای راهبردها، پیشبرد اهداف و برنامههای کلان سازمان برشمرد.
در نشست تبیینی شیوهنامه مدیریت اطلاعرسانی در روابط عمومی، سامان قدوسی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، علمدار متولی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران و روسای روابط عمومی شرکتهای تابع وزارت نفت حضور داشتند.
نظر شما