ایرنا-13:55: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای پاسخگویی به هر سوالی در مورد کارت هوشمند سوخت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این شرکت برای اطلاع رسانی هرچه مطلوبتر به هموطنان و پاسخگویی به سوالهای آنان در مورد کارت هوشمند سوخت با همکاری رسانه‌های گروهی اقدام به راه‌اندازی ستون پرسش و پاسخ درمطبوعات کرده است و آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال در مورد کارت هوشمند سوخت اعلام می‌کند.

براساس این گزارش، این شرکت آماده است هرگونه سوالی که در روزنامه‌های کثیرالانتشار درخصوص کارت هوشمند سوخت مطرح شود، را پاسخ دهد.

این گزارش افزود: رسانه‌های گروهی تاکنون با انعکاس اخبار مربوط به مراحل اجرایی این طرح بزرگ ملی و طرح دیدگاه های کارشناسی مختلف پیرامون آن در اطلاع رسانی مسئولان طرح را یاری کرده‌اند.

این شرکت یادآور شد: مساعدت و همکاری رسانه‌های گروهی در انعکاس سوال های هموطنان و پاسخ های مربوطه می‌تواند در رفع مشکلات و اطلاع نداشتن آنان پیرامون چگونگی دریافت کارت هوشمند، چگونگی پیگیری کارت و رفع نگرانی از  دریافت نکردن آن بسیار موثر باشد.

براساس این گزارش، سامانه پیامگیر شبانه‌روزی ‪ ۶۶۱۵۵۰۲۰‬شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی آماده دریافت سوال ها، نظرها و پیشنهادهای هموطنان در مورد کارت هوشمند سوخت و پاسخگویی به آنها است.

کد خبر 98685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =