برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت ریسک درشرکت پالایش نفت بندرعباس

نخستین کارگاه آموزشی، تخصصی و کاربردی مدیریت ریسک با هدف از بین بردن مشکلات روش های شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک ها در شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شانا، این کارگاه با حضور اعضای تیم مدیریت ریسک شرکت های پالایش نفت تهران، بندرعباس، کرمانشاه و اراک به مدت پنج روز در پالایشگاه بندرعباس برگزار شد.

در جریان این دوره شرکت کنندگان به مدت دو روز با تکنیک هایHEMP (فرآیند مدیریت مخاطره ها و اثرات آنها) همچنین مدل Tripod β برای ریشه یابی دلایل حوادث آشنا، سپس شرکت کنندگان با حضور در گروه های چهار نفره برای شناسایی مخاطرات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستس به برخی از واحدهای پالایشگاه اعزام شدند و پس از جمع آوری اطلاعات بر اساس تکنیک HEMP، ریسک ها را ارزیابی کردند و بر اساس اولویت های تعیین شده به بررسی راهکارهای کنترلی ریسک ها پرداختند.

بر اساس ابلاغیه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش مبنی بر در اولویت قرار دادن «مدیریت ریسک»، همچنین با هدف شتاب بخشیدن به اجرای برنامه ها و رفع نقاط ضعف روش های شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک ها، مدیریت اچ.اس.یی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اقدام به طرح ریزی دوره های عمومی و تخصصی مدیریت ریسک های بهداشت، ایمنی و محیط زیست کرد.

این دوره آموزشی با حضور مهندس قدیری، مدیر اچ.اس.یی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ایران و جمعی از مدیران اچ.اس.یی شرکت برگزار شد.

کد خبر 137739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =