مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران منصوب شد

شانا _ گروه گاز: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با صدور حکمی عزیز اله رمضانی را به سمت مدیر امور بین الملل این شرکت منصوب و وظایف شرکت ملی صادرات گاز را در این مدیریت ادغام کرد.

به گزارش شانا، در متن حکم حمیدرضا عراقی خطاب به عزیزاله رمضانی آمده است: به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و لزوم احصاء و ادغام وظایف و اختیارات شرکت ملی صادرات گاز ایران در مدیریت امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، حسب موافقت مقام عالی وزارت و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به سمت "مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران" منصوب می شوید تا با هماهنگی معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت نسبت به موارد فوق اقدام لازم بعمل آورید.

نظارت مستمر بر قراردادهای صادرات، واردات، سوآپ و ترانزیت گاز طبیعی، پیگیری موافقت نامه ها و تفاهم نامه های بین المللی، توسعه تجارت گاز طبیعی و تقویت مناسبات بین المللی صنعت گاز ایران از اهم وظایف آن مدیریت خواهد بود.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام مسئولیت های محوله با بهره گیری از نیروهای متعهد و توانمند از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نماید.

همچنین از خدمات جناب آقای حسین بیدارمغز در مدت تصدی مسئولیت مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران تشکر و قدردانی می شود.

کد خبر 208618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =