234 قرارداد با شرکت های داخلی در مناطق نفت خیز جنوب امضا شد

اهواز _ شانا _ گروه نفت: گفت: 234 قرارداد ‌برای اجرای پروژه های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با شرکت های داخلی در 9 ماه امسال امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعلام این مطلب افزود: ارزش این پیمان‌ها که مربوط به طرح ها و پروژه های حفظ و نگهداشت توان تولید و نیز تاسیسات زیربنایی و توسعه ای نفت و گاز است، افزون بر 5 هزار و 900 میلیارد ریال و بیش از 33 میلیون یورو است که در مقایسه با سال قبل از آن از نظر کمی، 30 درصد رشد داشته است.

حسین محمدی گفت: رویکرد امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال 1392، استفاده هرچه بیشتر از توان فنی، اجرایی و مهندسی شرکت های داخلی در ارتباط با اجرای طرح ها و پروژه ها است که در آینده نیز تقویت خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال مستندسازی در بیش از 78 هزار و 750 متر مربع از اراضی شرکت انجام شد و 50 مورد تحصیل اراضی برای احداث پروژه های توسعه ای به مساحت 461 هزار متر مربع و ارزش بیش از 14 میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که دفاع از مصالح شرکت در مراجع حقوقی از دیگر فعالیت های این بخش است، افزود: امسال در 20 فقره دعاوی در مراجع قضایی صدور رای به نفع شرکت انجام شده است.

محمدی مشاوره حقوقی و قراردادی برای حل مشکلات مجریان پروژه ها، مدیریت ها، واحدها و شرکت های زیر مجموعه، تبیین دستورالعمل ها و بخشنامه ها و پاسخگویی به سازمان های بازرسی و نظارتی در ارتباط با دعاوی و قراردادها را از دیگر اقدام های امور حقوقی و قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اعلام کرد.

کد خبر 212029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =