رونمایی از مهمترین پروژه ­های سابا در نمایشگاه انرژی­های تجدیدپذیر

سازمان بهره ­وری انرژی ایران در هشتمین نمایشگاه بین المللی انرژیهای تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی نتایج پروژه های انجام شده در زمینۀ مدیریت مصرف انرژی را در معرض دید عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایش نتایج طرح­های جایگزینی مبرد R600a به ­جای R134a در سیکل تبرید یخچال و فریزرها ،فراسامانۀ هوشمند اندازه­ گیری، خنک­ کاری هوای ورودی در واحدهای گازی، ترکیبی و نقش آن در افزایش کارآیی تولید، بهینه­ سازی مصرف انرژی در صنعت کاشی و سرامیک، بلور و شیشه، مدیریت و بهینه­ سازی مصرف انرژی در ساختمان و بخش کشاورزی ازجمله فعالیت های سابا در این نمایشگاه بوده است.

معرفی خلاصه نتایج طرح­های اصلاح سیستم­های روشنایی معابر در شرکت های توزیع منتخب و کاهش تلفات شبک توزیع ازجمله دیگر اقدامهای سابا در این نمایشگاه به­ شمار می ­رود.

براساس این گزارش، سابا در این نمایشگاه ضمن ارائۀ مشاوره­ های تخصصی به بازدیدکنندگان به ارائۀ مهمترین پروژه ها و فعالیتهای خود از جمله معرفی طرح ملی فراسامانۀ هوشمند اندازه ­گیری، طرح جایگزینی مبرد R600a به­ جای R134a درسیکل تبرید یخچال فریزرها، سیستم­های تصفیه گازخروجی نیروگاه­ های حرارتی و ... خواهد پرداخت.  

هشتمین نمایشگاه انرژی­های تجدیدپذیر، بهره ­وری و صرفه­ جویی انرژی در دو بخش انرژیهای تجدیدپذیر و صرفه ­جویی انرژی برگزار می شود که دربخش صرفه­ جویی انرژی رویکرد اصلی این نمایشگاه  تمرکز بر نسل نوین سیستم­های روشنایی است که حضور شرکت­های معتبر داخلی و خارجی در این بخش از جمله نقاط قوت نمایشگاه امسال به شمار می رود.

دربخش انرژیهای تجدیدپذیر شرکت­های فعال درحوزه انرژی خورشیدی، بادی، زمین ­گرمایی­ و بیوگاز از مهمترین شرکت های حاضردر نمایشگاه امسال خواهند بود.

هشتمین نمایشگاه بین­ المللی انرژی­های تجدیدپذیر، بهره­ وری و صرفه­ جویی انرژی امروز (دوشنبه، 10 اسفندماه) با محوریت مولدهای مقیاس کوچک و تجهیزات روشنایی فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 256010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =