نشست بررسی رفع مشکلات کارکنان عملیاتی شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد

مسائل و مشکلات سرمایه انسانی شرکت نفت و گاز پارس با حضور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز پارس، نشست بررسی رفع مشکلات و موانع کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری این شرکت به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور فریبرز فرشاد، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت و مسئولان این معاونت، مدیرعامل، معاون عملیات و پشتیبانی، مدیران و نمایندگان پیمانکاران شرکت نفت و گاز پارس روز سه‌شنبه، (۲۷ شهریور) در سالن شهید جهان‌آرا سایت یک این شرکت در منطقه عسلویه برگزار شد.

محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص)، ضمن اشاره به نخستین بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت از منطقه عملیاتی پارس جنوبی بیان کرد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این بازدید بر لزوم بررسی وضع نیروهای شاغل در سکوهای گازی و مناطق عملیاتی تأکید کرد و خواهان رسیدگی فوری و جدی به مشکلات کارکنان شاغل در این منطقه شد.

سلمان خزائی، معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس هم به مسائل و مشکلات کارکنان عملیاتی مستقر در سکوهای گازی پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: پیگیری مدیران ارشد وزارت نفت می‌تواند در رفع مشکلات پیش رو بسیار موثر باشد.

فریبرز فرشاد، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در سخنانی اعلام کرد: با توجه به حساسیت و نگرانی‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره وضع کارکنان مناطق عملیاتی و تأکید ایشان بر رفع موانع موجود، گروه مدیریت منابع انسانی مصمم است تا با جمع‌آوری اطلاعات مربوطه و بررسی موارد یادشده، برای رفع مشکلات موجود، گام‌های مهم و اساسی بردارد.

وی افزود: برگزاری این نشست، نشان‌دهنده عزم جدی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای حل مشکلات کارکنان و ایجاد شرایط بهتر برای آنهاست و امید می‌رود با پیگیری‌های لازم، مسائل مطرح‌شده به‌زودی حل و فصل شوند.

کد خبر 646496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =