به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدامیر موسویفخر، مدیر امور مالی این شرکت گفت: تا پیش از این افزایش سنواتی این دسته از کارکنان طبق روال معمول در خرداد یا تیرماه اعمال میشد که از نظر پرداخت به موقع کسورات تأمین اجتماعی، سوابق بیمه و بازنشستگی مشکلاتی به دنبال داشت.
وی افزود: سامانه HRM در مجموع ارائه خدمات به ۱۰ هزار نفر از کارکنان ارکان ثالث را برعهده دارد که از این تعداد ۷۰ درصد ثبت و مشخصات ۳۰ درصد دیگر در این سامانه تاکنون ثبت نشده و پرداختیهای آنان به شیوه سنتی انجام میشود. در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شد و با تعیین یک بازه زمانی، پیمانکاران طرف قرارداد و مسئولان بخشیهایی که این کارکنان در آنجا شاغل هستند ملزم به انجام مراحل ثبتنام در این سامانه شدهاند.
مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران افزود: ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان از شرکتهای دریافتکننده خدمات اواخر سال ۹۸ وصول و این شرکت کل مطالبات کارکنان از جمله نفتکارتها را پرداخت و همچنین بدهی به پیمانکاران، شرکتهای سازنده قطعات و تجهیزات و بخشی از مطالبات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و صندوقهای بازنشستگی را تسویه کرد. همچنین مراحل پرداخت نفتکارت این ماه کارکنان نیز انجام و بهتدریج در روزهای پیش رو به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.
نظر شما