به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روحالهی، مدیر این منطقه با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخترسانی گفت: مطابق برنامهریزی انجامشده، جایگاههای عرضه سوخت استان از لحاظ کمّی و کیفی بهصورت دورهای و موردی ارزیابی میشوند.
وی افزود: بر همین اساس در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۵۰۰ مورد بازدید کنترل کیفی از جایگاههای عرضه سوخت توسط کارشناسان خدمات صنعتی انجام شد و در همین بازه زمانی ۲۸۳ مصرفکننده عمده اعم از کارخانجات، شرکتهای عمرانی فعال در راهسازی، مترو و معادن فعال استان نیز بازدید و ارزیابی شدند.
روحالهی با بیان اینکه بنزین عرضهشده در همه جایگاههای عرضه سوخت استان با استاندارد یورو ۴ است، تصریح کرد: بهمنظور حمایت از مشتری و صیانت از حقوق شهروندی، افزون بر کنترل کمی فرآورده قابل عرضه در مجاری توزیع، مواد نفتی از لحاظ کیفی نیز نمونهبرداری و آزمایش لازم روی آن انجام میشود، همچنین بهمنظور توزیع سوخت براساس الگوها و تعیین سهمیه، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحدها از نقاط مصرف و میزان موجودی واحد، بازدید انجام میشود و چنانچه واحدی غیرفعال یا سوخت مازاد بر مصرف ذخیره کرده باشد مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: شهروندان میتوانند پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را درخصوص خدمات سوخترسانی، کیفیت و کمیت فرآورده با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ یا سامانه پیام کوتاه منطقه ۱۰۰۰۵۷۱۰۶ و ثبت نظرسنجی در سایت منطقه https://azarbaijansharghi.niopdc.ir در میان بگذارند.
نظر شما