به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان گفت: ممیزی مراقبتی همسو با تمدید گواهینامههای استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (فرآیند رسیدگی به شکایتهای مشتریان)، ایزو ۱۰۰۰۴ (سنجش رضایتمندی مشتریان)، ایزو ۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵ (سیستم مدیریت آموزشی) در شرکت گاز استان انجام شد.
وی با اشاره به مأموریت و چشمانداز این شرکت که تأمین رفاه، رضایت شهروندان و دستیابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است، اظهار کرد: ممیزی مراقبتی، فرآیندی برای انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزامهای قانونی استانداردها بوده و شرکت گاز در استقرار استانداردهای مختلف پیشتاز است.
سرپرست شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از برنامهریزی این شرکت برای ایجاد زیرساختهای لازم و دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و افزود: راهاندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان برای انجام این وظایف انجام شده است.
سلیمیان همچنین هدف از ورود به استانداردهای بینالمللی و گواهینامه ایزو را شناخت نقاط قوت و ضعف برای ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان دانست و گفت: شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با گازرسانی به ۴۰ شهر و بیش از ۵۲۲ روستا و توزیع سالانه بیش از ۲۳۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی، یک شرکت رو به رشد است که با استقرار گروههای مدیریتی توانست برای رشد و شکوفایی سازمانی حرکت و راه را برای بهرهوری و اثربخشی بیشتر هموار کند.
وی یادآور شد: سیستمهای ممیزیشده بهویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایتها و سیستم سنجش رضایتمندی ذینفعان که در رابطه با مشتریان برونسازمانی است، اهمیت ویژهای دارد و سبب میشود ضمن تقویت ارتباطات برونسازمانی رضایتمندی ذینفعان حاصل شود.
نظر شما