به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
نظر شما