به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، علیرضا کندرانی گفت: آموزش همواره بهعنوان ابزاری کارآمد، برای بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل سازمانها مدنظر قرار دارد و فقدان آن نیز از چالشهای اساسی و حاد هر سازمان است و بهمنظور آمادهسازی سرمایههای انسانی شرکت، بهسازی و بهرهگیری هرچه مؤثرتر از این سرمایهها، بیشک آموزش یکی از مهمترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور بهشمار میرود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانههای نفتی ایران در صادرات نفت و فرآوردههای نفتی کشور و حفظ زنجیره ارزش تولید نفت کشور، برگزاری دورههای آموزشی با رویکرد آموزش شایستگیمحور برای افزایش دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی فنی و عملیاتی کارکنان شرکت در دستور کار است.
مدیر منابع انسانی شرکت پایانههای نفتی ایران افزود: توانمندسازی کارکنان عملیاتی شرکت با برگزاری دورههای آموزشی فنی، عملیاتی و آموزشهای دریایی مورد نیاز در مرکز آموزش علوم و فنون دریایی پایانه نفتی خارک با بالاترین کیفیت ارائه میشود.
کندرانی ادامه داد: در نیمه نخست امسال دورههای دریایی راهنمای درجه ۳، شبیهساز رادار و آرپا عملیاتی، کاربری سامانه نقشههای الکترونیکی و اطلاعات سطح عملیاتی و مدیریتی، ایمنی چهارگانه، بازآموزی مهارت شناور بقا و قایقهای نجات و اطفای حریق برگزار و گواهینامههای شایستگی صادر شد.
وی در پایان گفت: تاکنون ۵۷ دوره شغلی، ۹ دوره در حوزه اچاسئی، ۱۸ دوره عمومی و ۱۲ دوره زبان عمومی برگزار شده است.
نظر شما