به گزارش شانا بهنقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدمهدی هاشمی در سومین دوره آموزشی خبرنگاران صنعت گاز کشور و در جمع خبرنگاران گفت: جهاد تبیین در شرکت ملی گاز ایران که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، جز با همراهی خبرنگاران امکان پذیر نخواهد بود؛ ازاینروست که باید در مسیر تبیین این تلاشها، همه همت خود را به کار گیرید.
وی افزود: اکنون اتفاقها و تحولات بزرگی را در سطحهای مختلف شرکت ملی گاز ایران شاهد هستیم که جامعه هدف، فقط با کمک خبرنگاران از این تحولات آگاه میشود.
مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم ادامه داد: آنطور که معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تأکید داشته، ما همواره خود را متعهد به روشنگری در جامعه و افکار عمومی میدانیم و بیشک خبرنگاران برای رسیدن به این هدف، رسالت بزرگی بر عهده دارند.
هاشمی بیان کرد: توجه روابط عمومی ستاد و اداره آموزش به ارتقای دانش تخصصی خبرنگاران، نشاندهنده اهتمام ویژه برای فعالیت حرفهای خبرنگاران است.
وی در پایان با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز فجر جم تولید شده است، تصریح کرد: اوج هنرمندی شرکتهای پالایشی در زمستان، تولید پایدار و در تابستان، انجام تعمیرات اساسی است، زیرا ما تولید را در طول سال تعریف و هدفگذاری کردهایم.
تبیین اقدامهای سازمانی، مهمترین هدف خبرنگاران در حوزه روابط عمومی
بهرام حیدری، مدیر توسعه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی و تأکید بر انتشار صحیح آمار و اطلاعات، از جامعه آماری ۱۷ هزار نفری این مجتمع خبر داد.
وی گفت: شما بهعنوان طلایهداران عرصه خبر، باید اصول و اخلاق حرفهای و ارزشهای اسلامی را همیشه مدنظر قرار داده و روحیه امید و مثبتگرایی را در جامعه مخاطب خود انتشار دهید.
مدیر توسعه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تبیین اقدامهای سازمانی را مهمترین هدف خبرنگاران در حوزه روابط عمومیها دانست و اظهار کرد: رعایت امانتداری جهت اقناع افکار عمومی امری لازم و ضروری است؛ ضمن آنکه انتشار اخبار امیدآفرین نیز در این اقناع، بیتأثیر نخواهد بود.
نظر شما