پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه سبزوار بهره‌برداری شد

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از احداث پنجاه‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه با هزینه‌ای بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری‌نژاد در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان اداره‌ها، نهادها و سازمان‌های نظامی و انتظامی شهرستان سبزوار برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند احداث و قابلیت‌های موجود در این جایگاه گفت: این جایگاه با هزینه‌ای بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال احداث‌ شده است و فرایند ساخت آن دو سال طول کشید.

وی افزود: این جایگاه مجهز به پنج‌ تلمبه و ۱۰ نازل عرضه بنزین بوده و ظرفیت‌های لازم برای عرضه بنزین سوپر نیز در آن ایجاد شده است. همچنین این جایگاه تازه‌تأسیس از طرح کهاب برخوردار بوده و زمینه اشتغال‌زایی مناسبی برای شهرستان ایجاد کرده است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز احداث این جایگاه را بستری مناسب برای سوخت‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با تدبیر دولت و همیاری مردم، فرهنگ‌سازی لازم به‌منظور مدیریت مصرف سوخت به‌ویژه بنزین انجام شود.

کد خبر 641668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =