راه‌اندازی تارنمای هوش مصنوعی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از تشکیل کارگروه راهبری و سیاست‌گذاری هوش مصنوعی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، عباس باصفا دراین‌باره گفت: کارگروه راهبری و سیاست‌گذاری هوش مصنوعی با دستور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تشکیل و اعضای آن مشخص شد. وظیفه اصلی این کارگروه تنظیم نظام‌نامه هوش مصنوعی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است.

وی افزود: در این زمینه نشست‌های مختلفی با استادان دانشگاه‌، شرکت‌های دانش‌بنیان و خبرگان حوزه هوش مصنوعی برگزار شده است تا بتوانیم از توانایی و ظرفیت آن‌ها در اجرای پروژه استفاده کنیم.

مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت با همکاری کارگروه راهبری و سیاست‌گذاری هوش مصنوعی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، صفحه هوش مصنوعی در پورتال‌های داخلی (اینترانت) و اینترنتی شرکت  را طراحی و راه‌اندازی کرد.

صفحه رسمی هوش مصنوعی در پورتال داخلی شرکت (اینترانت) به آدرس http://portal.niordc.ir  و سایت اینترنتی به آدرس https://niordc.ir (بخش مدیریت‌ها و امور ستادی/ مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات/ هوش مصنوعی) راه‌اندازی شده و اخبار، رویدادها، مطالب آموزشی، مقالات و نیازهای فناورانه شرکت در این حوزه قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بهره‌برداری، مقالات تحقیقاتی معتبر خود در این حوزه را به دبیرخانه کارگروه هوش مصنوعی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس ai-dabirkhaneh@niordc.ir  ارسال کنند.

کد خبر 642359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =