وزارت نفت دولت سیزدهم در بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های خود منتظر خارجی‌ها نماند

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم در بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های خود منتظر خارجی‌ها نماند و آن را به‌ دست توانمند متخصصان داخلی سپرد.

به گزارش خبرنگار شانا، سارا فلاحی امروز (یکشنبه، ۲۷ خرداد) در آیین امضای قراردادهای طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های چنگوله و بندکرخه و خرید خدمات فرآورش نفت خام با سرمایه‌گذاری حدود ۲ میلیارد دلار، با بیان اینکه بدون‌شک اتفاق مثبت امروز در خاطر مردم ایلام خواهد ماند، بیان کرد: از وزیر نفت تشکر می‌کنم که برای بهره‌برداری از این طرح منتظر خارجی‌ها نماند و چنین پروژه‌ای را به‌ دست توانمند متخصصان داخلی سپرد.

وی افزود: متأسفانه در گذشته به‌راحتی اجازه می‌دادیم کشورهای دیگر از میدان‌های مشترک ما بهره‌برداری کنند و به‌نوعی از ما سبقت بگیرند، اما در دولت سیزدهم بخشی از این مشکلات برطرف شده است.

نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی، سیروان، هلیلان و چوار در مجلس تصریح کرد: استان ایلام با دارایی‌ها و سرمایه‌هایش شناخته می‌شود که باید این سرمایه‌ها بروز یابد و نمایان شود تا به توسعه این استان بینجامد.

فلاحی گفت: مردم ایلام گنجی زیر زمین دارند و نباید در رنج زندگی کنند، ازاین‌رو صنعت نفت باید بخشی از این رنج‌ها را برطرف کند. بدون‌شک زمانی که مردم مشاهده کنند مسئولان کشور برای آن‌ها کار می‌کنند، به آن‌ها اعتماد خواهند کرد.

کد خبر 643046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =