افزایش فروش نفت و خنثی‌سازی تحریم‌ها در دولت سیزدهم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت سیزدهم استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌های داخلی به‌منظور خنثی‌سازی تحریم‌ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: به پشتوانه خنثی‌سازی تحریم‌ها توانستیم افزون بر رشد فروش نفت با افزایش وصول درآمدهای نفتی نیز روبه‌رو شویم.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با شاره به افزایش درآمدهای نفتی و میعانات گازی در شرایط تحریم در دولت سیزدهم، بیان کرد: به پشتوانه خنثی‌سازی تحریم‌ها و ایجاد روش‌های متنوع و متعدد فروش نفت، توانستیم افزون بر رشد فروش نفت، به افزایش وصول درآمدهای نفتی نیز برسیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به توانمندی‌های داخلی در صنعت نفت و گاز اعتماد شد، افزود: این دولت منتظر شرق، غرب، برجام و... نماند و با پشتوانه شرکت‌های دانش‌بنیان، پیشرفت‌ها و کارهای قابل قبولی به‌ویژه در بخش نفت و گاز کشور انجام داده است.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت سیزدهم استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های داخلی به‌منظور خنثی‌سازی تحریم‌ها در دستور کار قرار گرفت. در سه سال گذشته، این باور در کشور به‌ وجود آمد که می‌توانیم اقلام راهبردی و مورد نیاز کشور را با استفاده از توان داخلی و دانش‌بنیانی به‌ دست بیاوریم و به خودمان متکی باشیم.

کد خبر 643341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =