وزیر کشور: به نهمین رئیس‌جمهوری منتخب ایران تبریک می‌گوییم

وزیر کشور گفت: آقای پزشکیان به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.

به گزارش شانا، احمد وحیدی امروز (شنبه، ۱۶ تیر) پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور بیان کرد: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزدها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی به پایان رسید و نهمین رئیس‌جمهوری ایران انتخاب شد. آقای مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.

وی افزود: لازم است از آقای جلیلی، آقای قالیباف، آقای قاضی‌زاده هاشمی، آقای زاکانی و پورمحمدی تشکر کنم.

وزیر کشور از همه کسانی که در این انتخابات نقش داشتند تشکر و تصریح کرد: بیش از همه از مردم عزیز و شریف که پای صندوق رأی حضور یافتند و رهبر انقلاب که چارچوبی را براساس چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمودهای خود راهگشا بودند، مراجع عظام که گرمی‌بخش انتخابات بودند، همچنین از خانواده بزرگ شهدا به‌ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم.

وحیدی از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای سه‌نفره و سرپرست ریاست‌جمهوری، شورای نگهبان، هیئت اجرایی مرکزی و نیروهای وزارت کشور قدردانی کرد.

وی همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار انتخابات نقشی بسزا داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح برای تأمین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت شهید رئیسی، صادق‌الوعد بود و ما هم از او یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم، افزود: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی شد که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مُهر باطلی بر این اقدام‌ها زده شد.

وحیدی تأکید کرد: از همه افرادی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم، امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

وی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس‌جمهوری منتخب بیان کرد: پس از تأیید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خود انجام می‌شود.

کد خبر 643855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =