خبرنگاران رسالت خطیر و بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند

وزیر نفت گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند و فعالیت صادقانه آن‌ها برای بیان توانمندی‌های کشور می‌تواند موج امید را به کالبد جامعه بدمد.

به گزارش شانا، جواد اوجی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، تأکید کرد: خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاش مقدسی برای ساختن فرداهای روشن‌تر است.

متن پیام وزیر نفت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نون والقلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه در ایران به نام تلاشگران و زحمت‌کشانی مزین شده که پرچم آگاهی‌بخشی و رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش دارند.

روز خبرنگار بدون تردید نمادی از تلاش‌های ارزنده و صادقانه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی برای ایجاد شفافیت، آگاهی و توجه به نیازها و ضرورت‌های جامعه است. خبرنگاران با تحلیل‌های منصفانه و دقت در موضوع‌های مختلف به تنویر صادقانه افکار عمومی کمک می‌کنند.

خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاش مقدسی است که رشد و ارتقای امید برای ساختن فرداهای روشن‌تر را به عموم جامعه نوید می‌دهد. دشمنان ملت سرافراز ایران در کنار همه خصومت‌های آشکار و پنهان خود در عرصه‌های مختلف در جبهه رسانه‌ای نیز فعالیت همه‌جانبه‌ای دارند و با معوج جلوه دادن حقایق کشور درتلاش‌اند میان صفوف جامعه اختلاف‌افکنی کرده و سایه یأس و ناامیدی را در جامعه پررنگ کنند.

بر همین اساس، معتقدم خبرنگاران ما سربازان خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند و فعالیت هنرمندانه و صادقانه آن‌ها برای بیان توانمندی‌های کشور می‌تواند موج امید، خودباوری و اعتماد را به کالبد جامعه بدمد و سبب اتحاد هرچه بیشتر آحاد مردم شود و همه می‌دانیم اتحاد رمز پیروزی است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه رسانه‌ای شما با مجموعه صنعت نفت ایران، از خداوند بزرگ سلامت و توفیق روزافزونتان را در عرصه حساس رسانه‌ای ایران عزیز آرزومندم.

کد خبر 645011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =