محسن پاک‌نژاد نگاه کارشناسی به حوزه نفت دارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت قابل قبول بوده و با نگاه کارشناسی به حوزه‌های مختلف در این وزارتخانه تهیه شده است. 

علیرضا نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت، بیان کرد: پاک‌نژاد یک مدیر جوان و درون‌سازمانی است که از درون خود وزارتخانه برخاسته است، شاید تجربه مدیریت کلان نداشته باشد، اما فردی باانگیزه، مسلط، باسواد و متخصص است. 

وی در ادامه گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت قابل قبول بوده و با نگاه کارشناسی به حوزه‌های مختلف در این وزارتخانه تهیه شده است. بنده احساس می‌کنم اگر او بتواند سیاست‌زدگی‌ای را که در وزارت نفت وجود دارد مدیریت کند، بهترین گام را برداشته است. 

نماینده نهاوند در مجلس تصریح کرد: پاک‌نژاد برنامه‌های سازنده‌ای برای مدیریت ناترازی‌ها در حوزه نفت و گاز آماده کرده است. شاید یکی از دلایل استقبال‌نکردن برخی دوستان از وزیر پیشنهادی نفت این است که او به‌طور کامل به مسائل این حوزه مسلط بود و صحبت‌های کارشناسی را مطرح کرد. 

نثاری در ادامه گفت: اگر به پاک‌نژاد کمک شود، می‌توان شاهد اقدام‌های مطلوبی در حوزه این وزارتخانه بود؛ زیرا نگاهش به حوزه‌های مختلف این وزارتخانه تخصصی است.

کد خبر 645369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =