«پاک‌نژاد» توانایی حل مسائل پیش روی صنعت نفت را دارد

معاون پیشین پشتیبانی منطقه‌ای شرکت متن با اشاره به اینکه پاک‌نژاد با چالش‌های حوزه نفت و گاز آشنایی دارد، گفت: توانایی پاک‌نژاد در حل مسائل پیش‌ روی همه شرکت‌های مختلف وزارت نفت را در دوره‌های مختلف از نزدیک دیده و لمس کرده‌ام. 

عبدالله طواف به خبرنگار شانا گفت: محسن پاک‌نژاد طی حضور و کار خود در وزارت نفت تقریباً در دوره‌های مختلف وزارت نفت و در سمت‌های مدیریتی این وزارتخانه فعالیت داشته است.

وی درباره ویژگی وزیر نفت معرفی‌شده به مجلس تصریح کرد: توانایی پاک‌نژاد در حل مسائل پیش‌ روی همه شرکت‌های مختلف وزارت نفت را در دوره‌های مختلف از نزدیک دیده و لمس کرده‌ام. 

معاون پیشین پشتیبانی منطقه‌ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) ادامه داد: پاک‌نژاد با چالش‌های حوزه نفت و گاز آشنایی دارد و مسائل عملیاتی وزارت نفت در میان شرکت‌ها با شرکت‌های شبه‌دولتی، یا مسائل حقوقی و قانونی با دیگر سازمان‌ها مانند مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت، دیوان محاسبات، قوه قضائیه و وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی را از نزدیک شاهد بوده است.

طواف افزود: پاک‌نژاد با استفاده از هوش، تجربه، سابقه و روابط خود به کمک مدیران، معاونان وزیر و مدیران شرکت‌ها رفته و مشکلات را حل کرده است.

وی درخصوص نوع همکاری پاک‌نژاد با وزرای مختلف نفت گفت: وی در دوره پنج وزیر و در ۲۷ سال حضور در وزارت نفت، هم کارشناس و هم مدیر بوده است و اگر دوران او را تنها به یک وزیر محدود کنیم، ظلم به نیروها و توانایی‌های کشور است و اثری جز خسارت نخواهد داشت. 

این مدیر نفتی با ابراز نگرانی از آمدن وزیری ناآشنا با صنعت ادامه داد: اگر شخصی ناآشنا و کم‌توان به رأس وزارتخانه بیاید و نتواند امور آن را به‌درستی حل کند، ادامه این وضع موجود دوام نخواهد داشت و بحران‌های مختلفی ایجاد می‌شود.

طواف بیان کرد: این موضوع باید مورد توجه نمایندگان مجلس باشد که پاک‌نژاد بی‌شک گزینه مناسبی است.

کد خبر 645371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =