۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
  • کد خبر: 645540
قدردانی از قهرمانان گمنام صنعت نفت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از کارکنان فداکار این شرکت برای جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و رفع نشتی خط لوله نفتی در آزادگان جنوبی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، عبدالله عذاری‌اهوازی در نشست با کارکنان این شرکت که در رفع نشتی خطوط لوله نفتی آزادگان‌ جنوبی مانع از آلودگی‌ محیط‌زیست و اعمال خسارت به شرکت شدند، تجلیل کرد.

>>> بیشتر بخوانید؛

روسفیدی پولادمردان طلای سیاه

وی این اقدام آن‌ها را قابل تجلیل دانست و وضع مثبت تولید نفت اروندان را ماحصل تلاش همه کارکنان در همه بخش‌ها برشمرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان این اقدام ارزنده را نتیجه تلاش همه بخش‌ها ازجمله واحدهای تعمیرات خطوط لوله، تعمیرات مکانیک، حراست، اچ‌اس‌ئی، ترابری و خدمات پشتیبانی و نظایر آن دانست.

عذاری‌اهوازی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد اهداف شرکت، گفت: ارزشمندترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی آن است. موفقیت‌های شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه تولید و حفظ محیط زیست، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پرتلاش این شرکت است.

وی افزود: ما به‌عنوان مدیر وظیفه داریم از این سرمایه عظیم به بهترین نحو ممکن محافظت کنیم و با ایجاد انگیزه و تهیه امکانات لازم، زمینه رشد و توسعه آن‌ها را فراهم آوریم.

عذاری اهوازی در دیداری صمیمانه با کارگران فداکاری که از وقوع آلودگی زیست‌محیطی جلوگیری کردند، به صحبت‌ها و خواسته‌های آنان گوش داد. این کارگران زحمتکش خواستار پرداخت بموقع حقوق و مزایا، افزایش رفاهیات و تأمین البسه ایمنی مناسب شدند.

کارگران با ابراز خرسندی از این تجلیل، از حمایت‌های مدیرعامل، مدیریت منطقه آزادگان و جفیر و دیگر مسئولان شرکت قدردانی کردند، همچنین به بیان جزئیات حادثه و چگونگی رفع مشکل پرداختند و تحولات مثبت سال‌های اخیر در زمینه کار، حقوق و دیگر مسائل را ستودنی دانستند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان این دیدار، با اهدای هدایایی از تلاش‌های ارزنده این کارکنان تجلیل کرد. کارگران نیز ضمن ابراز امیدواری، خواستار تداوم این حمایت‌ها از سوی مدیران شدند.

کد خبر 645540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =