بهسازی معابر روستایی به همت پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با اهتمام جدی در عمل به مسئولیت‌ اجتماعی، نقش مؤثری در رونق و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی در منطقه دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی میرمحمدی، رئیس کارگروه مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، درباره فعالیت‌های تازه این مجموعه گفت: بهسازی معابر روستایی منطقه با بررسی مشکلات روستاهای هم‌جوار پالایشگاه به‌منظور رفع نیازهای موجود و همسو با عمل به مسئولیت‌ اجتماعی انجام شد.

وی افزود: عزیزانمان در روستاهای هم‌جوار پالایشگاه شایسته بهترین خدمات هستند و یکی از اقدام‌های جدی پالایشگاه، ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و آموزشی در این منطقه است.

رئیس کارگروه مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: روکش آسفالت معابر روستای نوبنیاد برای حدود ۲ هزار مترمربع از معابر این روستا در تازه‌ترین پروژه مسئولیت‌های اجتماعی، با اعتبار ۵ میلیارد ریال به‌منظور افزایش رفاه اجتماعی این عزیزان انجام شد.

میرمحمدی در ادامه با تأکید بر نقش مهم پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در این خطه مرزی و اجرای پروژه‌های متعدد در قالب مسئولیت اجتماعی، بیان کرد: طرح‌های مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی این مجتمع تعریف و به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم منطقه اجرا شده است.

وی گفت: دوجداره‌کردن در و پنجره‌های مدارس روستاهای هم‌جوار پالایشگاه و مسجد روستای قطار چاه، تعمیرات اساسی خانه بهداشت روستاهای دولت‌آباد، شورلق، چاله‌زرد، آبمال و حسن‌آباد و گازکشی مسجد روستای شورلق از طرح‌های اجراشده این مجتمع گازی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که رضایت‌مندی هم‌وطنان را به‌دنبال داشته است.

کد خبر 645545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =