وجود «پاک‌نژاد» در وزارت نفت نقطه‌قوتی برای تنوع تجارت نفت و گاز است

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان با تأکید بر تجربه وزیر پیشنهادی نفت به مجلس در زمینه تجارت نفت و حوزه بین‌المللی گفت: وجود وی در وزارت نفت می‌تواند نقطه‌قوتی در زمینه تنوع تجارت نفت و گاز باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، اسفندیار عبدالهی بعدازظهر امروز سه‌شنبه (۳۰ مرداد) در نشست بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده موافق با بیان اینکه «محسن پاک‌نژاد» ویژگی‌های شخصی و شخصیتی برتری دارد، گفت: در مقطع کنونی وی یکی از افراد مناسب برای مدیریت وزارت نفت به‌عنوان وزارتخانه‌ای کلیدی است.

وی با یادآوری اینکه وزیر پیشنهادی نفت دارای مدارک دانشگاهی از دانشگاه‌های معتبر کشور بوده و کاملاً مسلط به زبان انگلیسی است، افزود: وی متعلق به خانواده صنعت نفت بوده و در سال‌های اخیر مسیر پیشرفت را در صنعت نفت به‌صورت غیرسیاسی طی کرده است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان با تأکید بر تجربه وزیر پیشنهادی نفت به مجلس در زمینه تجارت نفت و حوزه بین‌المللی گفت: وجود وی در وزارت نفت می‌تواند نقطه‌قوتی در زمینه تنوع تجارت نفت و گاز باشد.

عبدالهی با اشاره به پایین‌بودن سن وزیر پیشنهادی نفت، از میانگین سنی کابینه معرفی‌شده دولت چهاردم به مجلس و انرژی بالای وی، گفت: مدیران صنعت نفت در روزهای اخیر سوابق کاری و شخصیتی پاک‌نژاد را گواهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های پیشنهادی محسن پاک‌نژاد به هفت چالش اساسی کشور همچون ناترازی در گاز طبیعی و فرآورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری در توسعه میدان‌های نفتی و گازی اشاره شده است، بیان کرد: وی با توجه به برنامه‌های خود می‌تواند وزارت نفت را به اهداف برنامه‌ هفتم توسعه برساند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان گفت: پاک‌نژاد در ۱۳ سمت ارشد در وزارت نفت اشتغال داشته است که مأموریت‌های مختلفی در برنامه‌ریزی توسعه تولید بازرگانی صدور و نظارت بر امور اجرایی سازمان نفت داشته است؛ این ویژگی‌ها برای فردی که می‌خواهد مأموریت‌های مختلف یک وزارتخانه کلیدی را رهبری کند، مفید است.

کد خبر 645646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =