«محسن پاک‌نژاد» توان دردست‌گرفتن سکان وزارت نفت را دارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت توان تخصصی لازم را برای دردست‌گرفتن سکان این وزارتخانه دارد. 

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت بیان کرد: از سوابق و رزومه محسن پاک‌نژاد مشخص است که او از وزارت نفت شناخت کافی دارد، همچنین سن و سال وزیر پیشنهادی نیز به‌نحوی است که با توجه به گستردگی مأموریت‌های وزارت نفت، این امکان وجود دارد که با قدرت در صحنه حاضر شود و مأموریت‌های این وزارتخانه را به‌ پیش ببرد. 

وی در ادامه گفت: از نگاه بنده، وزیر پیشنهادی نفت می‌تواند در مسند سکان این وزارتخانه بسیار مفید واقع شود، چراکه او توان و تخصص لازم را برای دردست‌گرفتن سکان وزارت نفت دارد.

نماینده مردم بهشهر در مجلسی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نفت در فرصتی که برنامه‌های خود را به مجلس ارائه کرد توانست به‌درستی از برنامه‌هایش دفاع کند. افزون‌برآن، پاک‌نژاد برای مدیریت ناترازی‌ها در حوزه انرژی و افزایش صادرات برنامه‌های قابل قبولی داشت. 

شریعتی در ادامه تأکید کرد: آنچه مهم است اراده و عزم پاک‌نژاد است که می‌تواند موانع و مشکلات موجود بر سر راه وزارت نفت را کنار بزند؛ زیرا او برنامه‌های کاربردی برای مدیریت و رفع چالش‌ها در بخش‌های مختلف این وزارتخانه ارائه کرده است.

کد خبر 645368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =