«پاک‌نژاد» وزیری کاردان و کارآمد خواهد بود

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با دفاع از وزیر پیشنهادی نفت، تأکید کرد که «پاک‌نژاد» وزیری کاردان و کارآمد برای وزارت‌خانه نفت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا، عزت‌الله حبیب‌زاده در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد) مجلس در موافقت با برنامه‌های «محسن پاک‌نژاد» به‌عنوان وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم، گفت: با عنایت به اهمیت وزارت نفت، به مدیریتی هوشمند با دانش روز نیاز است و آقای پاک‌نژاد، فردی متخصص، کاربلد و با اشراف به قانون همچنین پایبند به نظام اسلامی است که با داشتن صلاحیت‌های عمومی و تخصصی، ما را از اداره بهینه و بدون حاشیه این وزارت‌خانه مطمئن می‌کند.

وی افزود: با شناختی که از ایشان دارم هیچ جای نگرانی نیست؛ زیرا آقای پاک‌نژاد فردی است که از دهه ۷۰ در وزارتخانه‌ای مهم در سطوح مختلف مدیریتی به این مردم خدمت کرده است و در حادثه رگ سفید هم فرمانده میدان بود و حدود ۲ ماه کنار همکارانش مانع هدررفتن سرمایه ملی شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بنده از همین تریبون به رئیس‌جمهوری برای این انتخاب تبریک می‌گویم. البته آقای پاک‌نژاد در این ایام مظلوم واقع شدند، درباره ناترازی گاز از ایشان پرسش کردند اما منتظر پاسخ نماندند.

حبیب‌زاده تأکید کرد: ما در وزارت نفت وزیری کاردان و کارآمد می‌خواهیم، وزیری که درد و رنج کارکنان را بفهمد و انتصابات رفاقتی برایش جایگاهی نداشته باشد. همچنین نگاهی جدی به حوزه‌های نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و نیروی انسانی داشته باشد.

کد خبر 645649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =