پیگیری و بررسی مشکلات سرمایه انسانی مجتمع پارس جنوبی در ستاد شرکت ملی گاز

نخستین نشست بررسی و حل مشکلات و چالش‌های حوزه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و با هدف بررسی مشکلات مربوط به سرمایه انسانی این مجتمع در ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، آرین نصیری، سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت با اشاره به برگزاری نخستین نشست بررسی و حل مشکلات و چالش‌های حوزه سرمایه انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی که روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) در ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، گفت: این نشست پیرو بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از مجتمع پارس جنوبی و تأکید بر رسیدگی به مشکلات مربوط به سرمایه انسانی این مجتمع با حضور برخی مدیران پالایشگاه‌ها و مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و جمعی از رؤسای واحدهای منابع انسانی ستاد شرکت ملی گاز ایران تشکیل و نشست‌های بعدی نیز تا حصول نتیجه نهایی مصوبه‌ها برگزار خواهد شد.

وی در تشریح موضوع‌های بررسی‌شده در این نشست، افزود: دغدغه‌های مربوط به حقوق و مزایا، اسکان و تردد کارکنان، جذب و استخدام، انتصابات و پیشنهاد اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در این نشست مطرح شد.

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران درباره فرایندهای جذب و استخدام و پرونده‌های جاری، توضیح داد: در این نشست درباره تسریع در انجام اقدام‌های اداری مربوط به جذب نیروهای تازه استخدام و تبدیل وضعیت‌شده و بررسی امکان تأمین نیروی انسانی (پیمانکاری) مورد نیاز در بخش‌های خدماتی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

نصیری بیان کرد: رفع مشکل اسکان سه هزار نفر از کارکنان مجتمع و  تسهیل تأمین ناوگان حمل‌ونقل هوایی به‌منظور بهبود شرایط تردد کارکنان دو موضوع مهم دیگری بود که در این نشست بررسی شد.

کد خبر 646494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =