قدردانی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از مجموعه انتظامی راهور فراجا

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های در هفدهمین سال اجرای پروژه ملی کارت هوشمند سوخت، طی پیامی از همراهی مجموعه معظم انتظامی راهور فراجا در روند اجرای این طرح مهم و راهبردی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در متن پیام کرامت ویس‌کرمی خطاب به رئیس پلیس راهور فراجا آمده است:

«در هفدهمین سال اجرای پروژه ملی توزیع هوشمند سوخت بر بستر الکترونیک، به‌ این‌ وسیله از همکاری قابل تقدیر مجموعه تحت مدیریت جنابعالی در روند تولید و بارگذاری کارت‌های هوشمند سوخت، تشکر و قدردانی می‌کنم.

در اجرای این طرح مهم و راهبردی، تاکنون بیش از ۶۰ میلیون کارت هوشمند با مساعدت دستگاه‌های متولی، تولید و تحویل مشترکان شده است.

مبنای تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به‌عنوان یگانه متولی تأمین و توزیع سوخت کشور، در دولت خدمتگزار چهاردهم، رفع دغدغه‌مندی و جلب حداکثری رضایت عموم مردم شریف ایران است. ازاین‌رو بر آن است که در اجرای هرچه بهتر طرح بزرگ و ملی توزیع هوشمند سوخت بر بستر الکترونیک، اهتمام خویش را نسبت به تعمیق همکاری‌های راهبردی و وفاق تنگاتنگ میان متولیان نظام چندضلعی سوخت‌رسانی کشور در نیل به رضایتمندی جامعه هدف، معطوف دارد.

بی‌شک مساعدت و عنایت مجموعه معظم انتظامی در کاهش فرایند ثبت داده‌ها، تولید و بارگذاری کارت هوشمند سوخت در کمترین زمان ممکن، نقش بسزایی در تأمین هرچه بیشتر رضایت و آسایش متقاضیان خواهد داشت.

توفیق همگان را در آبادانی، پیشرفت و سربلندی میهن اسلامی و خدمت روزافزون به هم‌وطنان شریف، از خداوند متعال خواهانم.»

کد خبر 646564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =