بسیجیان صنعت نفت در خدمت همه آرمان‌های این صنعت هستند

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: با شهیدان پیمان می‌بندیم که تا آخرین لحظه و قطره خون پای آرمان‌های انقلاب خواهیم ماند و افتخار می‌کنیم که ما همه بسیجیان در خدمت صنعت نفت هستیم.

به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی شاهمیرزایی امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حیاط وزارت نفت برگزار شد، به پیروزی‌های رزمندگان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آن دوران بیش از ۲۸۰۰ بار منطقه خارک را بمباران کردند، اما هرگز نتوانستند حریف رزمندگان جبهه اقتصادی شوند.

وی افزود: دشمن فکر می‌کرد با شروع جنگ تحمیلی، تولید و صادرات نفت متوقف خواهد شد، اما هیچ‌گاه نتوانستند تولید نفت را متوقف کنند. امروز هم همین است، هرچه تحریم دشمن بیشتر شد صنعت نفت رشد و توسعه بیشتری را تجربه کرد.

فرمانده بسیج وزارت نفت با بیان اینکه هم‌اکنون در بومی‌سازی فناوری‌های مربوط به صنعت نفت کوتاه نخواهیم آمد، تصریح کرد: امروز به فناوری بومی‌سازی کاتالایست‌ها در صنعت نفت و پتروشیمی رسیده‌ایم و این راه را نیز ادامه خواهیم داد.

شاهمیرزایی اظهار کرد: همه کارکنان صنعت نفت در هفته دفاع مقدس با شهیدان پیمان می‌بندیم که تا آخرین لحظه و قطره خون پای آرمان‌های انقلاب خواهیم ماند و افتخار می‌کنیم که ما همه بسیجیان در خدمت صنعت نفت هستیم و خواهیم ماند.

کد خبر 646596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =