رئیس‌جمهوری شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور طی پیامی شهادت «سیدحسن نصرالله» در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، در متن پیام مسعود پزشکیان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حَتَّی إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَن نَّشَاءُ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ

دبیرکل حزب‌الله لبنان، فخر مسلمانان و اسوه جهاد و مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت، دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.

داغی بزرگ بر دل همه مظلومان و مستضعفان عالم نشسته است. حمله تروریستی شامگاه ۶ مهرماه صهیونیست‌ها به ضاحیه و فقدان شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آنها، رهبر جاویدالاثر حزب‌الله شهید سیدحسن نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند و نام «سیدحسن نصرالله» تا ابد در تارک اسلام خواهد درخشید.

ما اینگونه آموخته‌ایم که فرماندهی از آن خداست. مسیر الهی هیچ‌گاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی‌ماند و این زمین به بندگان صالح خدا به ارث خواهد رسید.

جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کنند.

اینجانب شهادت مجاهد عالی‌مقام، شهید سیدحسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. حزب‌الله لبنان بیش از پیش، چونان خورشید خواهد درخشید و بی‌شک عَلَم مبارزه با ظالم بر زمین نخواهد ماند که «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ».

کد خبر 646667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =