نیروهای آتش‌نشان و ایمنی ضامن تعهد و ثبات تولید در پالایشگاه هستند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام‌خمینی (ره) شازند با اشاره به اینکه نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی ضامن تولید پایدار سوخت هستند، گفت: برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه ایمنی، مؤثرترین ابزار را برای تضمین ایمنی کارکنان فراهم می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، مجید رجبی در آیین گرامیداشت روز ایمنی و آتش‌نشانی که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارکنان واحدهای مختلف این شرکت و تعدادی از کارکنان واحد اچ‌اس‌ئی در محل ایستگاه آتش‌نشانی پالایشگاه برگزار شد، بیان کرد: نیروهای آتش‌نشان و ایمنی ضامن تعهد تولید در پالایشگاه هستند.

وی ادامه داد: سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه از اصول پیشگیری از آتش‌سوزی به‌عنوان عناصری برای حفاظت از کارکنان و دارایی در صنعت نفت پشتیبانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با بیان اینکه برنامه‌های پیشگیرانه مؤثرترین ابزار را برای تضمین ایمنی کارکنان فراهم می‌کنند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به آموزش مستمر در کنار افسران کارآزموده نیاز دارند.

رجبی افزود: با توجه به اینکه شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک هسته اصلی در برقراری محیطی ایمن و دستیابی به اهداف نهایی ایمنی است، این مهم با حساسیت بالایی دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه واحد آتش‌نشانی باید از تمامی جهات ایمن باشد، افزود: امیدواریم با همت ایمنی، آتش‌نشانی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل یک آتش‌نشانی نمونه در سطح پالایشگاه‌های کشور داشته باشیم‌.

حبیب‌الله شهنازی، رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و  پدافند غیرعامل پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند نیز در این آیین با تبریک روز ایمنی و آتش‌نشانی با ارائه گزارش یک ساله فعالیت واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست از زحمات کارکنان اچ‌اس‌ئی و سایر همکاران تقدیر و تشکر کرد و گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با اعتقاد به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری بر اصلاح در امور، مصمم است مأموریت خود را به‌نحوی اثربخش، کارا و هماهنگ با استانداردهای ملی و بین‌المللی به انجام رساند.

وی تأکید کرد: آتش‌نشانان در حیطه کار در کنار آموزش نیازمند کسب تجربه هستند.

در پایان این آیین از قاسم محمودی، دوچرخه‌سوار آتش‌نشان و عباس رمضانی، دونده آتش‌نشان و تعدادی از کارکنان تلاشگر آتش‌نشانی تجلیل شد.

کد خبر 646699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =