بررسی راهکارهای حل ناترازی انرژی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور پاک‌نژاد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی راهکارهای حل ناترازی انرژی در نشست این کمیسیون با حضور وزیر نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، فاطمه مقصودی در تشریح نشست عصر امروز (سه‌شنبه، دهم مهر) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت برگزار شد، گفت: وزیر نفت به همراه معاونان خود در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شد و پاسخگوی پرسش‌های نمایندگان مجلس بود.

وی با بیان اینکه در این نشست نمایندگان اعضای کمیسیون مشکلات بخش ناترازی انرژی در کشور را مطرح کردند، افزود: نمایندگان در بخش‌هایی نظیر تامین منابع انرژی صنایع، افزایش تولید انرژی، تامین مالی صادرات‌محور، بهینه‌سازی مصرف سوخت، جلوگیری از تشدید ناترازی، ایجاد بازار بهینه‌سازی و حذف یارانه و انتقال آن به انتهای زنجیره دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به گفته‌های نمایندگان درباره مدیریت انرژی و همچنین ذخیره‌سازی گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: نمایندگان در این نشست درباره ایجاد ساختار متمرکز بهینه‌سازی و رصد پایش انرژی مطالبی را بیان کردند و وزیر نفت نیز به بسیاری از پرسش‌های نمایندگان در این بخش پاسخ داد و در بخش‌هایی این پاسخ‌ها، نمایندگان را قانع کرد.

کد خبر 646727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =