رفع چالش‌های تولید از اولویت‌های کاری نفت و گاز پارس

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه نگاه ویژه وزارت نفت در زمینه تأمین حداکثری گاز و کمک به رفع ناترازی انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است، گفت: ضرورت توجه به چالش‌ها و مشکلات حوزه عملیات تولید و رفع آن‌ها از اولویت‌های این شرکت است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز پارس، تورج دهقانی در نخستین سفر کاری خود به پارس جنوبی با اشاره به وظیفه بزرگ تولید بیشترین حجم گاز کشور به همت کارکنان این شرکت گفت: هدف از سفر به عسلویه، دیدار با کارکنان، شنیدن مسائل واحدهای عملیاتی و قدردانی از تلاش‌های همکارانی است که در خط نخست تأمین انرژی کشور هستند؛ من آمده‌ام قدردان زحمات شما باشم.

وی با بیان اینکه هیچ تکلیف و وظیفه‌ای، مهم‌تر از تولید حداکثری گاز نیست، بیان کرد: توجه و نگاه وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و مسئولان کشور برای تأمین پایدار انرژی در کشور به این شرکت بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است، اگر چه  مشکلاتی که در زمینه ناترازی انرژی در کشور وجود دارد، نیازمند تدابیر ویژه و همکاری مسئولان، مردم و سایر دستگاه‌هاست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس تحقق تولید ۷۰درصد گاز کشور به همت کارکنان را موضوعی تعیین‌کننده در اقتصاد و انرژی کشور توصیف کرد و افزود: این وظیفه بر دوش همه ما و به‌ویژه همکاران سکوهای گازی پارس جنوبی است. 

دهقانی ضرورت توجه به چالش‌ها و مشکلات حوزه عملیات تولید را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و گفت: خوشبختانه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز از بدنه عملیاتی شرکت ملی نفت و دارای تجربه و تخصص بالا در حوزه فراساحل است و با بهره‌گیری از راهکارها و دیدگاه‌های کمک‌رسان ایشان، موضوعات و چالش‌های مختلف این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 646765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =