آمادگی منطقه کرمانشاه برای سوخت‌رسانی در فصل سرما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی این شرکت به‌منظور تأمین سوخت زمستانی مورد نیاز برای بیش از ۲۴ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید و گاز مایع در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و لزوم تأمین سوخت مورد نیاز خانوارها گفت: ۲۴ هزار و ۴۰۰ خانواده در استان کرمانشاه مشترک نفت سفید هستند که نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز آنها به‌اندازه کافی تأمین و ذخیره شده و در اختیار این مشترکان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲، ۳۱ هزار خانوار در استان کرمانشاه مشترک نفت سفید بودند که در پایش انجام‌شده و توسعه گازرسانی به روستاها، تعداد این مشترکان به ۲۴ هزار و ۴۰۰ خانوار کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه پارسال مشترکان نفت سفید استان ۲۴ میلیون لیتر  فرآورده مصرف کردند، گفت: مقدار مصرف گاز مایع آنها نیز در سال۱۴۰۲، ۲۰ میلیون کیلوگرم بوده است.

بهرامی همچنین از آمادگی برای تأمین سوخت زمستانی مورد نیاز صنایع بزرگ با آغاز فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال  نیز مشترکان نفت سفید استان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم گاز مایع مصرف کردند.

کد خبر 646791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =