صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه به رشد سالانه ۸ درصدی می‌رسد

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با تأکید بر اهتمام فعالان صنعت پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت بیان کرد: صنعت پتروشیمی با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همسو با فرامین مقام معظم رهبری برای رشد ۸ درصدی در اقتصاد، سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده در پیامی تصویری به هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز با تبریک برگزاری این رویداد به همه فعالان صنعت گفت: صنعت پتروشیمی در کنار مواهب طبیعی از جمله نفت و گاز که در کشور وجود دارد، رشد و رونق یافته است و همراه با توسعه صنعت پتروشیمی در کشور، دیگر صنایع، مشاوران و پیمانکاران نیز رشد و پیشرفت کرده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ظرفیت نصب‌شده صنعت پتروشیمی در مرز سالانه ۱۰۰ میلیون تن است و امید داریم با تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت پتروشیمی که در برنامه هفتم توسعه آمده است و تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی همسو با تحقق این اهداف، این رقم به مرز ۱۳۰ میلیون تن برسد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: از فعالان صنعت پتروشیمی درخواست می‌کنیم که برای سرمایه‌گذاری در این صنعت اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم فرامین مقام معظم رهبری به‌منظور رشد ۸ درصدی اقتصادی را محقق کنیم. با برنامه‌ریزی انجام‌شده این موضوع محقق خواهد شد و صنعت پتروشیمی سالانه ۸ درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.

عباس‌زاده با قدردانی از مجری برگزارکننده هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز در استان فارس بیان کرد: از بازدیدکنندگان این نمایشگاه قدردانی می‌کنم و امیدوارم غرفه‌های این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت پتروشیمی مورد استفاده بازدیدکنندگان قرار گیرد.

کد خبر 646876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =