پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند مدرسه می‌سازد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: مشارکت در مدرسه‌سازی سرفصل فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی این واحد پالایشگاهی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، مجید رجبی در آیین کلنگ‌زنی متمرکز ساخت مدرسه در روستاهای کزاز و سرسختی سفلی و شهر شهباز توضیح داد: عمر برخی مدارس شازند از ۴۰ سال هم می‌گذرد و نیاز به بازسازی دارند و از طرفی منابع مالی دولت محدود است و باید صنایع در این حوزه دولت را پشتیبانی کنند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی افراد حقوقی و حقیقی باید در کنار هم قرار گیرند و برای آبادانی میهن اسلامی تلاش کنند و در این رهگذر، ساخت مدرسه ضرورت بیشتری نسبت به دیگر مسائل دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند با بیان اینکه پالایشگاه یک مجموعه صنعتی ملی است و  فرآورده‌های اصلی نفت سفید، بنزین و گازوئیل که نیاز اصلی کشور است، در این شرکت تولید می‌شود، افزود: متخصصان و کارکنان پالایشگاه، برای فرآوری روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام و توزیع آن در سطح کشور، زحمات‌ شبانه‌روزی در محیطی با دما و فشار بسیار بالا را متحمل می‌شوند.

رجبی تصریح کرد: ساخت مدرسه، تأمین روشنایی، ساخت سالن‌های ورزشی و ساخت راه‌های روستاهای اطراف از اولویت مسئولیت‌ اجتماعی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند است.

کد خبر 646880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =