ارائه بیش از ۲ هزار خدمت حذف رمز کارت سوخت در نواحی چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از ارائه بیش از ۲ هزار خدمت حذف رمز کارت سوخت در نواحی مستقر در سه شهرستان شهرکرد، لردگان و بروجن به مالکان خودروها خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال وبختیاری، ساسان تیموری در این‌باره گفت:‌ مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، بامراجعه به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در شهرهای شهرکرد، بروجن و لردگان می‌توانند برای حذف رمز کارت سوخت خود اقدام کنند.

وی ادامه داد:‌ مدارک هویتی لازم برای حذف رمز کارت هوشمند سوخت برای اشخاص حقیقی یکی از مدارک شناسایی مالک وسیله نقلیه (شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه) و اشخاص حقوقی معرفی‌نامه رسمی سازمان مربوطه با درج شماره ملی به همراه کارت ملی نماینده معرفی‌شده و همراه داشتن مدارک شناسایی وسیله نقلیه که شامل کارت شناسایی خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای حذف رمز کارت سوخت، حضور مالک وسیله نقلیه الزامی بوده و درخواست این کار ازسوی شخص دیگر، تنها با ارائه وکالتنامه محضری یا برگه انحصار وراثت امکان‌پذیر است، افزود: صاحبان کارت‌های سوخت، در صورت هرگونه ابهام و پرسش ضروری، می‌توانند با شماره تلفن «۰۹۶۲۷» مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند.

تیموری با اشاره به چگونگی مراقبت از کارت سوخت گفت: تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به نکات ایمنی درباره مراقبت از کارت سوخت شخصی توجه و از قرض‌دادن آن به دیگران خودداری کرده و همیشه مراقب تراشه کارت‌ سوخت خود باشند، همچنین در صورت مشاهده هرگونه خراشیدگی یا دستکاری روی آن، از کارت استفاده نکرده و برای صدور المثنی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان با رعایت دقت در حفظ و نگهدای کارت سوخت شخصی، از ارائه کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری کنند و در جایگاه عرضه سوخت خودشان کارت را در دستگاه کارتخوان قرار داده و تراکنش را انجام دهند؛ مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها درصورت فراموش کردن رمز کارت سوخت، می‌توانند به نواحی محدوده محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 646930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =