سهم مجتمع پارس جنوبی در تولید گاز کشور به 70 درصد می رسد

شانا_گروه گاز: با راه اندازی پالایشگاه های جدید سهم مجتمع گازی پارس جنوبی در تولید گاز کشور به 70 درصد می رسد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم این مجتمع در تولید گاز و سبد انرژی کشور گفت: با راه اندازی پالایشگاه های جدید، سهم مجتمع در تولید گاز کشور به 70 درصد می رسد.

مسعود حسنی افزود: در حال حاضر 10 هزار نفر در مجتمع گازی پارس جنوبی مشغول به کار هستند که با راه اندازی پالایشگاه های جدید این جمعیت به 24 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مجتمع گازی پارس جنوبی یک شرکت استراتژی محور است، اظهار داشت: همه باید برای تحقق این استراتژی حرکت کنند تا این فرهنگ در شرکت نهادینه شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی که در جمع کارآموزان جدید استخدام مجتمع سخن می گفت، در توصیه هایی به کارآموزان بر رعایت مسائل اخلاقی و ارزشها، رعایت نظم و سلسله مراتب اداری، حضور فیزیکی پر رنگ، احترام به پیشکسوتان، تعلق خاطر سازمانی و شاکر بودن تاکید کرد.

علی اسدی مسئول آموزش بدو استخدام مجتمع نیز با تشکر از مدیر عامل، مدیران پالایشگاه ها و مسئولان، گزارشی از فرایند پیچیده و دشوار آموزش بدو استخدام در مرکزهای ره آوران فنون پتروشیمی ماهشهر، جهاد دانشگاهی استان فارس و جهاد دانشگاهی اصفهان، به حضار ارائه کرد.

مراسم ورود کارآموزان جدید استخدام مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیر عامل، مدیران پالایشگاه ها، مسئولان و کارآموزان مرکز ماهشهر و اصفهان، در سالن اجتماعات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

کد خبر 215072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =