پژوهشگاه صنعت نفت و بنیاد ملی نخبگان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی بین پژوهشگاه صنعت نفت و بنیاد ملی نخبگان در حاشیه دومین روز از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری علمی بین پژوهشگاه صنعت نفت و بنیاد ملی نخبگان صبح امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌) در حاشیه برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این با هدف بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان و متخصصان علمی برای حل چالش‌های بهره‌وری، تولید و نگهداشت در پژوهشگاه صنعت نفت بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، و یاسین کیخا، معاون بنیاد ملی نخبگان امضا شد.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های منتورینگ و آزمایشگاهی همسو با جهت‌دهی به هسته‌های نخبگان در بستر نوآوری باز، ارائه پیشنهاد طرح‌های کلان و امیدآفرین صنعت نفت، همکاری و تجاری‌سازی پایلوت‌های فناورانه به‌بلوغ‌رسیده در شرکت ملی نفت و گاز، جذب نخبگان، مخترعان و دانشمندان ایرانی خارج از کشور ازجمله اهداف مهم امضای این تفاهم‌نامه بود. 

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در آیین امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت یک دارایی ملی است، افزود: بنیاد ملی نخبگان نیازمند شرایطی است تا پژوهشگاه صنعت نفت بتواند بخشی از تجربه‌های خود را  در اختیار این سازمان  قرار دهد، ازاین‌رو امیدواریم گامی مثبت در این زمینه برداریم و بتوانیم این اقدام مهم را به سایر پژوهشگاه‌ها نیز تعمیم دهیم.

به گزارش شانا، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

کد خبر 641186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =