پژوهشگاه‌های صنعت نفت و نیرو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه نیرو با هدف همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و نوآورانه، با استفاده از امکانات، تجهیزات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و آموزشی دو طرف، تفـاهم‌نامـه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی بین مجید عمیدپور، رئیس پژوهشگاه نیرو، و عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، به‌منظور همکاری در اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک در حوزه نفت و نیرو، مشتمل بر تحقیقات، توسعه فناوری، تجاری‌سازی محصولات، انجام خدمات مشاوره‌ای و تبادل خدمات آزمایشگاهی و آموزشی امضا شد.

براساس این گزارش، همکاری در حوزه‌های مدیریت انرژی، تهیه ره‌نگاشت جامع برنامه‌ریزی انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، حفاظت از محیط‌زیست در برابر آثار صنعت نفت و انرژی، هوشمندسازی صنعت نفت و انرژی و مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت برق و انرژی ازجمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

همچنین توسعه فناوری مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع برق و انرژی، برقی‌سازی و ذخیره‌سازی انرژی، ارتقای زیست‌بوم نوآوری و انجام مطالعات و پژوهش‌های عرصه‌ حکمرانی و مدیریت نفت و نیرو از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه بر آن‌ها تأکید شده است.

کد خبر 643675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =