عرضه بیش از یک‌میلیون لیتر سوخت به پروازهای حج منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: امسال با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه، بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت به ناوگان هوایی زائران حج تمتع در مرحله رفت و برگشت عرضه شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور دراین‌باره بیان کرد: سوخت‌رسانی شبانه‌روزی به ناوگان هوایی فرودگاه بین‌المللی «دشت ناز ساری» به‌منظور بازگشت زائران از مکه معظمه با پشتیبانی فنی، تدارکاتی و لجستیکی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به بهترین نحو ممکن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پروازهای حجاج در بازگشت از مقصد مدینه با ۱۷ پرواز از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ انجام شد، بیان کرد: در این بازه زمانی حدود ۷۷۰ هزار لیتر سوخت به این پروازها اختصاص داده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: به‌ غیر از سوخت تحویلی به پروازهای حجاج، حدود ۱۸۰ هزار لیتر سوخت نیز به پروازهای داخلی اختصاص داده شد.

رجب‌پور با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ شمار پروازهای حج تمتع ۱۹ پرواز بود، یادآور شد: مقدار سوخت مصرفی در این مدت، بیش از ۷۳۰ هزار لیتر بوده است که بیش از ۶۲۰ هزار لیتر سوخت به پروازهای حجاج و حدود ۱۱۰ هزار لیتر سوخت به پروازهای داخلی عرضه شد.

کد خبر 644363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =