انجام مسئولیت اجتماعی پالایشگاه گاز فجر جم با ساخت سد سرچشمه

سد سرچشمه (شهید رئیسی) با پیشرفت فیزیکی ۹۷درصد در بخش انتقال آب و ۹۹.۵درصد در سازه، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجعفر طاهری، سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم، گفت: این پروژه به‌منظور تأمین آب شرب، صنعت، کشاورزی و با مشارکت مالی پالایشگاه فجر جم در حال اجراست.

وی افزود: سد سرچشمه (شهید رئیسی) از نوع مخزنی و با طول ۶ کیلومتر دریاچه و ظرفیت ۳۰ میلیون مترمکعب است. بهره‌برداری از این سد، بخش مهمی از بحران آب منطقه در حوزه شرب و کشاورزی برطرف می‌شود.

سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم ادامه داد: این شرکت در کنار اهداف و سهم خود در سبد انرژی کشور و صدور محصولات جانبی (میعانات گازی و گاز مایع) در اجرای پروژه‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی، شرکتی پیشرو در سطح کلان وزارت نفت است.

طاهری تصریح کرد: پالایشگاه فجر جم در کنار توفیق تولید گاز باکیفیت، شرکتی پروژه‌محور است که افزون بر تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف (مشارکت مالی) در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به ارتقای توان تولید داخلی، مشارکت در توسعه جوامع محلی متأثر از عملیات شرکت و همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی مشارکت پالایشگاه در احداث سد سرچشمه (شهید رئیسی) را یادگار مهمی برای مردم منطقه دانست و تأکید کرد: مردم منطقه همواره میزبان شایسته‌ای برای مجموعه نفت و گاز بوده‌اند و ما قدردان آن‌ها هستیم.

کد خبر 644370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =